Tävling - Tävla om fem exemplar av Diablo 3

Folkets längtan efter frihet kan i det långa loppet inte slås ner. Den kommer att leva och segra till sist." - Olof Palme


Ty ett förhållande som slitit och slagit på mig är slut.
ett förhållande där mannen (jag) var under förtryck.
ingen egen vilja fick jag ha, det var lumpen rakt igenom.
lyddes inte ordrarna blev det straff,
av olika slag.

Efter ca 13 månaders förtryck fick jag modet, att säga ifrån.
Då när HoN (heroes of newerth) släppte sin midmap.
Datorn tjejen slet och slängde med.
Inget HoN för mig det blev. 

Botten va då nådd, min kärlek var slut.
Hon fick ta sitt pick pack och gå ut.
Min lägenhet fick en ny stämning
lättja och glädje.

Åter jag kontakt med mina vänner fick
tjatet flödade när gamen gick.

Nu när mina vänner migrerat från HoN till diablo III
Vill jag vinna, för att de inte ska försvinna
13 månader va länge nog. Nu känns sekunder som timmar
ändå har jag inte haft kontakt på bara 3 dagar.

Köp årets rollspel!

cdon-diablo3_361x182-se.jpg

 

Passa på att tävla med cdon om ett collectors edition diablo 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0