Tävling på Modellinglove.se



Hittat en tävling som jag tycker ni sköna läsare ska få ta del utav, ni kan trycka HÄR för att komma till tävlingen.
Vinsten är ett presentkort på 3000:- på HM, gott!

Eftersom jag är som jag är skriver jag varför jag vill vinna och vad jag ska göra av vinsten..:)
Jag vill vinna då jag behöver ett par nya chinos, perfekt möjlighet då min ekonomi som arbetslös inte är den bästa..
Men självklart vet jag att ett par chinos inte kostar mer än 500 kr, då har jag möjligheten att hjälpa en god vänn som har lite knapert med pengar. Tänkte att jag ska hjälpa henne och hennes dotter med lite kläder då, till sandra (dottern) tänkte jag hon ska få lite nya kläder, typ linnen eller vad hon själv vill ha. Men till Josefine(mamman) ska jag köpa en vinterjacka, hon har inte haft någon riktig på flera år.

Om DU också vill vara med och tävla kan du göra det genom att klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR eller så kan du klicka på bilden.


Glöm inte gilla henne och tävlingen på bloglovin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0