bloggtävling.

Har du någonsin varit ute med dina barn (jag har inga barn, men brorsbarn)
i snön och lekt. Och sen insett att du är riktigt frusen om fötterna?
jag har varit med om det ett antal gånger, och en gång var det så
illa att jag tillochmed åkte in till sjukan för att kolla så att dom inte va förstörda
(fötterna då alltså) :)
I julklapp skulle jag önska mig dessa tofflor.
Det är så att man värmer dom i micron ett par minuter och sen håller dom sig varma och goa jättelänge..
Dom är inte farligt dyra, men eftersom jag är arbetslös har jag inte råd att lägga pengar på dom för tillfället.
Om du vill köpa dom, klicka HÄR
är du sugen på julpynt? klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0