sålde xboxet..

Fick sålt på xboxet jag fick gratis.. spred ut ordet i kyrkan om att jag skulle sälja det och skänka pengarna till välgörenhet och då började folk komma med lite prisförslag. Men en speciell person va med där idag.. Han sa så mycket pengar du får för xboxet ska jag också skänka till samma organisation.. jag själv tyckte det var HUR AWSM SOM HELST! sjukt bra utav han.. men det bästa va när typ 9-10 pers började buda om xboxet.. kom till slut upp i 4000 kr.. Hallå för ett xbox som bara har en strömsladd... men dom sa för den goda sakens skull och även för att kunna få en konsol.. AWSM tycker ju självklart jag.. Men nu ska jag bara hitta någon duglig organisation till att skänka 4000 till... (8000 med den andras pengar med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0