I got ownd?

nu har det gått ett par dagar sedan jag skrev något inlägg.. kändes nästan som jag ville ta bort detta, facebook och allt... helvete vad jag mått dåligt.. tog slut mellan mig och min flickvän..

kändes verkligen som det skulle va jag och hon hela tiden efter 2 års förhållande..
kändes som vi skulle lösa det dagen efter men nu har det gått 6 dagar och vi har inte pratat med varandra än.. så hur ska det gå? 2 år är inget man glömmer på 1 vecka liksom. Har redan försökt ringa men hon svarar inte. skickade ett mess där jag berättade att jag älskade henne osv men inte fått något svar. Så jag går vidare med mitt liv sörja tänker jag inte göra något mer är bara 19 år hela livet framför ler mot mig.. måste ta det med varma armar kan inte sitta och whina.. ops detta lät känslokallt.. men hallå? vad ska jag göra? kan ju inte stalka henne..
det är hennes val om hon inte vill prata med mig, det accepterar jag.. men jag kommer gå vidare också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0