Kanske dags att flytta?

Det är skönt att slippa den där trängsel avgiften!
Det är skönt att ha nära till skogen!
Det är skönt att vara nära fiske-sjöar!

Vad är att njuta av livet? Jag vet inte hur alla andra ser på den saken men för mig är det att kunna välja bo vart jag vill! Efter massivt googlande på vart man kan flytta kom jag till denna sidan Gnosjöregionen

"Bor du i Smålandsstenar tar det 45 minuter tills du ligger på en härlig strand i Halmstad. På samma tid står du mitt bland kundvagnarna i Ullared."

Det låter väl ändå härligt? att inte behöva planera för att åka iväg till halmstad flera dagar innan med ovisshet om vädret? Det har hänt mig ett par gånger. Jag har ca 4 timmars avstånd till halmstad, och stränderna där älskar jag. Men har ofta blivit att det blir regnigt och dåligt väder när jag åkt dit. Så skulle verkligen önska bo i smålandsstenar, åka dit på morgonen och hemåt på kvällen..:)

Sen är det ju inte bara det som lockar mig, jag älskar att fotografera. Och skogen under sommrarna är ju helt fantastiska, allt från makro fotografering till vidvinkel.  Jag är stolt över att säga att jag vill bo i Smålandsstenar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0