MOBIL JÄVEL!

Jag är fan beroende utav musik! jag märkte det idag när jag va på lektion.. Jag brukar alltid ha med mig mina WeSc delta hörlurar.. ÖVERALLT jag än går.. och självklart så har jag ju all musik på mobilen.. och självklart ska den alltid strula och hålla på med mig men idag gick mobil helvetet över gränsen. så självklart slutar touchen delvis fungera men det va inget jag tänkte på förens när jag skulle ha matte lektion.. DÅ SLUTER HELVETET FUNGERA TOTALT.. det blev en fet jävla sneflipp där. Hörde alla surra runt.. får ju fan en psykos på mina klasskompisar snart.. kan dom inte bara hålla käft. JÄVLA MYGGOR!. Så nu kommer jag få gå mobillös fram till nästa studiebidrag.. då jag måste betala för balen och bal bilen och massa sånt inför studenten.. Förhoppningsvis lyckas jag få ihop lite extra timmar på jobbet, men då måste jag vänta 2 månader på pengar.. FAN VAD LIVET SKA VA SURT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0